Zwroty i reklamacje

 

Krok 1: Zgłoś chęć zwrotu towaru na koncie użytkownika – jeśli założyłeś konto w sklepie (zakupu z rejestracją/po zalogowaniu)

Zamówiony produkt okazał się nietrafiony lub chcesz go zareklamować? W Rider Store oferujemy możliwość zwrotu towaru do 14 dni.  Kliknij poniżej, aby zalogować się na swoje konto.

Zaloguj

Krok 2: Zgłoś chęć zwrotu towaru za pomocą Formularza Zwrotu – jeśli nie masz konta w naszym sklepie (zakupy bez rejestracji)

Pobierz, wydrukuj, wypełnij formularz. Prześlij nam na adres casino real

Pobierz i wydrukuj

Krok 3: Otrzymasz od nas szczegółowe wytyczne formy wysyłki 

 

Krok 4: Jak zapakować towar?

Włóż oryginalnie zapakowany towar do paczki. 

 

Krok 5: Zwrot należności 

Zwrot należności zajmuje średnio kilka dni roboczych od dostarczenia przesyłki do naszego sklepu. Jak tylko to nastąpi, to otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem. 

Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybieranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności nastąpi na wcześniej podany nr konta na formularzu zwrotu. 

 

Masz pytania? Powyższe informacje nie są wyczerpujące? Sprawdź Regulamin naszego sklepu lub zadzwoń albo napisz do nas!

Regulamin sklepu

Kontakt